Tallers de prevenció a l’Escola Suïssa de Barcelona
03/01/2020
Quines mesures pren Amalgama7 per frenar l’expansió del coronavirus?
23/03/2020

Comunicat d’Amalgama7 davant la situació causada per l’expansió del coronavirus

Davant la situació actual d’expansió del coronavirus SARS-CoV-19 i la COVID-19, l’entitat Amalgama7 manifesta que segueix i seguirà les recomanacions i indicacions de les autoritats sanitàries. Tots tenim la responsabilitat social de protegir la nostra salut i la de la gent que ens envolta.

Com a equip estem prenent totes les mesures necessàries per contribuir a alentir la corba de contagi, adaptant els nostres serveis i prenent diverses mesures. Mantenim així el nostre compromís i dedicació amb les famílies i joves. Per això, des de l’entitat:

• S’han pres mesures de control a les escoles terapèutiques rurals (CTE).
  • Reorganitzem el centre de dia, tindrem l’atenció a les famílies i els nostres usuaris amb una atenció diària on-line i telefònica tant a nivell clínic com escolar.
  • Les visites clíniques on-line es fan amb una plataforma segura i que compleix amb la normativa de protecció de dades, com és la plataforma Cita.io.
  • Enviem treballs via telemàtica per tal que els joves atesos fins ara al centre de dia puguin fer feina des de casa. Considerem la gravació de classes per enviar-les a les famílies i/o realitzar-les via online.

Pel que fa als ambulatoris, se seguirà oferint el servei telefònic com fins ara en horari de 10:00h a 19:00h.

L’objectiu principal és que les famílies estiguin ben ateses i que els joves segueixin treballant i esforçant-se en superar-se amb les eines disponibles, tot garantint la salut de tothom.

Finalment, volem fer palès l’agraïment a tots els professionals que treballen dia a dia en els diferents àmbits de primera necessitat: sanitaris, alimentació, subministraments… En aquests moments tan complexos, la solidaritat i el suport mutu és indispensable i és el que ens farà superar l’actual situació.

Amalgama7